Niels Arden Oplev nejede, to hned na úvod. Jeho remake bezmála třicet let starých Flatliners (1990) měl v rukávu Ellen Page s mysteriózními trailery, jejichž vnadem byl právě pokus severského režiséra Larssonova Milénia o exotický pohled na věc. Přepracování Schumacherovy žánrovky z devadesátek se ale z neznámých důvodů stalo učebnicovou definicí hororového kýče, bez logiky, invence a s řádnou dávkou typických žánrových nešvarů spojené s novodobou, digitální lekačkou.
RECENZE (AH) — Oplev na Schumachera alespoň občas pomrkne – do oka uhodí přiznaná pocta Kieferovi Sutherlandovi obsazením Kiefera Sutherlanda do role doktora House (dokonce má i podobnou hůl!). I když se Oplevův House s falešnou šedí snaží, jeho frekventanti jsou na tom o poznání hůř, a ani všemocná Ellen Page to nezachrání. A co je horší: lupus to neni.
Při kašlání na logiku, poutavý děj a postavy, kterým je radno fandit, by bylo fajn zajímavě zpracovat alespoň tu naznačenou vyvražďovačku. To se nestane, zato se divák dočká dvou (vlastně bezmála tří) postelových scén. Alespoň něco! A drobné popíchnutí na závěr – kostymérka má očividně opravdu moc ráda sportovní podprsenky značky Nike.☞ PINBACKER
HODNOCENÍ (AH) — Oplev si ukrátil rok života naprosto zbytečným remakem, který neumí pracovat se základními žánrovými prvky a který svého autora kreslí jako ňoumu/začátečníka v hollywoodském béčku. Nielsi, my víme, že umíš. Tady se to ale setsakramentsky nepovedlo.